ემოციები

როცა ვხედავ საყვარელ ფისოს/ლეკვს:


როცა დედაჩემი მეუბნება რომ უსაქმური ვარ:

როცა კოლოქვიუმში მივიღებ 10ზე მაღალს:

უბრალოდ როცა მომივლის:

უნივერსიტეტში, გვერდით მჯდომი:

როცა სახლში ის საჭმელი მხვდება რაც მიყვარს:

როცა ამბობენ რომ სკარლეტ იოჰანსონი მახინჯია:

როცა ვიგებ რომ დედაჩემმა ჩემი საყვარელი კუთხე დაალაგა და ყველაფერი ისე დადო როგორ უნდოდა:

როცა დედაჩემი ხვდება რომ დამნაშავე მე ვარ, მაგრამ მე მაინც არ ვაღიარებ რომ მე ვიყავი:

როცა კარგად გაიხუმრებენ, მერე მიაყოლებენ უაზროდ ბევრ ხუმრობას და გავიწყდება ისიც, რომ პრიველზე მაინც გაგეცინა:

როცა ვხედავ ჩემს ბიჭს უცხო გოგოსთან ერთად:

როცა, ნწნწ ნუიტყვი, ეს იყო… :

როცა პარკებში მოკოცნავე წყვილს ხედავ გინდა მიხვიდე და:

როცა ქუჩაში ხედავ საყვარელ გოგოს/ბიჭს გინდა მიხვიდე და:

როცა ცდილობ გაიღვიძო, ამოდიხირ სიზმრებიდან მაგრამ.. :

როცა ძალიან გწყურია და ჭიქას ვერსად პოულობ:

One thought on “ემოციები

კომენტარის დატოვება

