შენ ვერ გაიგებ

tumblr_m2608bC3R41qard8lo1_500

ასე მგონია ვერ გაიგებ.
მგონია რომ ვერასდროს ჩავწვდები შენს გაყინულ გულს და ვერ ავამუშავებ ჩემებურ რიტმში.
მგონია რო შენ ვერ გაიგებ როგორ მტკივა მე, რომ ვიღაცას ვატკინე შენს გამო.
მგონია რომ ვერ ხედავ რამდენი რამე დავთმე შენს გამო, შენ კიდე გიყვარს ჩემი გაბრაზება.
ვხვდები რომ შენ ხარ ჩვენს შორს მთავარი, შენ ატრიალებ ყველაფერს და მე ვერც კი ვხვდები რატომ, რისთვის დაიმსახურე ასეთი რამე.
შენ ხომ არ გჭირდებოდა ჩემი შველა, არც ჩემი სიყვარული.
არც გალია გჭირდებოდა სიმშვიდისთვის, არც ვინმეზე მიჩვევა და არც მონატრება.
არხარ შენ მზად ჩემი სიყვარუსისთვის, დიდი ტვირთია ჩემი სიყვარული ვინმესადმი. ჩემი შეყვარება მარტივია, სიძულვილი უფრო, მაგრამ მე რო მიყვარდე, უფ, მაგას ერიდე.
მერე მოგინდომებ რო ჩემი იყო მთლიანად, მერე შევისრუტავ შენს სითბოს.
შენ კი ვერ გაიგებ რატო უნდა გძულდე სიყვარულამდე.
შენ ვერასდროს დაინახავ როგორი მარტოსული ვარ ყოველთვის, გვერდით რომ იყო მაშინაც.
ჩვენ კი დღემდე ვერ ვხვდებით, რატომ ვართ ერთად.

tumblr_mg2fpyRrDI1qm6gfno1_500_large

გაცნობის თანავე მიხდი რომ შენ არასდროს მოგეწონებოდა ჩემნაირი გოგო, მერე მომინდი, ისე მომინდა შენი გაგიჟება,
ისე მომინდა ვყოფილიყავი შენთის სხვანაირი და ერთადერთი.
შევძელი და “მოგიპოვე”, მაგრამ პირიქით მოხდა ყველაფერი, შენ გახდი ჩემი “სხვა”.
ის ვისი სუნამოს სუნსაც ვერ დავივიწყებ,
ნუშისმსგავს თვალებს,
გამოხედვას გაბრაზებისას და მძიმე სუნთხვას.
შენს სიცილს რაღაცნაირს.
და.. შენ! მაგ ყველაფრით!
იქნებ მეც გავხდი შენთვის “ვიღაც” და ოდესმე აღიარო რომ შენც დაგემართა ისე როგორც ფილმებშია,
გონება ვეღარ გააკონტროლო და ერთხელ მაინც აჰყვე გრძნობებს.
და შენ მასწავლე ისეთი ერთგულება, როგორიც ძაღლიც კი ვერ იქნება!
არაქვს მნიშვნელობა ერთად ვიქნებით თუ არა, გრძნობების ერთგულიც კი ვარ.
და შენი უბრალოდ არსებობა ამ სამყაროში არ მიშვებს სხვასთან.
მეშინია შენი გადაყვარების,იმიტომ რომ თუ ეს მოხდა
შენ პირველი იქნები ვინც მთელი გულით შემზიზღდება!

tumblr_mg9nwjzZKI1s2zpx8o1_500_large

2 thoughts on “შენ ვერ გაიგებ

  1. Say whatever!! ჩემი ყველაზე დიდი შეცდომა იყო ის, რომ ვიცოდი, რომ უნდა დამემთავრებინა, და 3 წელი კიდევ გავაგრძელე… You are too young! Take your time!!!

  2. მარტივია, სიძულვილი უფრო, მაგრამ მე რო მიყვარდე, უფ, მაგას ერიდე.
    მერე მოგინდომებ რო ჩემი იყო მთლიანად, მერე შევისრუტავ შენს სითბოს.
    შენ კი ვერ გაიგებ რატო უნდა გძულდე სიყვარულამდე.
    არც შენ გინდა გალიაში და არც მე მინდა დაგატყვევო.
    me var es………….

კომენტარის დატოვება

