უკაცრავად და… თქვენ ხოარ გაჟრიალებთ?!

ძალიან შემაწუხა ფეისბუქის ასეთმა “გარდაქმნამ”.
ვერგავიგე იუმორინაა თუ სოციალური ფსელი, ბლიად!
შეიძლება ამ “დაალიქეთ” და ” დააშეარეთ” ზე მეტად მაგათზე ღადაობები ამოვიდა ყელში, მაგრამ რამდენიმე ისეთი ვნახე უბრალოდ თავი ამტკივდა..
რისგან? ამდენი “facepalm” აღარ შეუძლია ჩემს შუბლს.
და იმდენჯერ ვთქვი “ო ღმერთო ჩემო!” რო ღმერთი მართლა ჩემი გახდა :\

მოკლედ იხილეთ ფოტოები, თუმცა თუ თქვენ დალაიქებული გაქვთ რომელიმე უაზრო გვერდი ისედაც გეცნოდინებათ ეს სურათები..

ჩემი და არა მარტო ჩემი კომენტარი ამაზე და სხვა მომდევსო ყველა სურათზე : სურათი

აი ამ გვერდის აღმოჩენა და ამ სურათების ნახვა პიკი იყო! ბოდიში ამ გვერდის მფლობელო მარა შენ მართლა ხოარ გაჟრიალებს?
ეხლა არ თქვა ამაში არაფერია ცუდი, ღმერთის სიყვარული მალაპარაკებსო ! 😐
ან იმ ადამიანებს რა უნდა ვუთხრა რო ალაიქებენ და აზიარებენ ?
მე ძალიან არამორწმუნე ვარ, ხანდახან არც კი მწამს ღმერთის, მარა მეც კი მაქვს იმდენი შეგნება და პატივისცემა უფლისადმი რო ფეისბუქზე ლაიქებისთვის ესეთი რაღაცეები არ ვქნა.
ან “პატიარფის თხოვნით” რო წერენ.. ვაი მე!
გაანძრიეთ ტვინები, სარწმუნოება ერთადერთია რაც შერჩა ამ საცოდავ ხალხს და ესეც ნუ გაცვითეთ და გადათელეთ. უკვე სტატუსებით უნდა გამოხატო თურმე რო შენი პატიარქი გიყვარს 😐 ან ქოცერზე დაიწენო ილია მეორეს სურათი და ესეიგი ძაააანნ მორწმუნეე ხარრ…

ო მ გ!

და თუ ამ გვერდებს პირიქით, არამორწმუნეები აკეთებენ, მაშინ საღოლ ძმებო, ნამდვილად დავინახეთ იმ ათასობით დამლაიქებელ/გამზიარებელის სახე ))

**
რამდენიმე სურათი ბონუსად:



გადმოძვერი მონიტორიდან და მცემე ბარემ 😐

მე მეტი აღარაფრის თქმა აღარ შემიძლია.
კიდე დიდხანს მოუწევს ჩემ თავს “facepalm” ების გადატანა..

p.s. თუ მოგეწონათ პოსტი და მეთანხმებით დამილაიქეთ ან დამიკომენტარეთ. თუარადა უბრალოდ გაატარეთ 😉

2 thoughts on “უკაცრავად და… თქვენ ხოარ გაჟრიალებთ?!

კომენტარის დატოვება

