ბედნიერება სახელად “ჯესი”

ეს უკვე ბედნიერების პიკია.
გული ამოვარდნაზე მაქვს, მინდა ვიყვირო, ვიხტუნაო და ყველას გავაგებინო რო მე დღეს ბედნიერი ვარ!
დამიჯერეთ ყველაზე ბედნიერი ვარ! რადგან მთელი ცხოვრების ნატვრა, ოცნება, მიზანი ამისრულდა და..
სიტყვებით ვერ გამოვხატავ, ვერც ფიზიკურად, აი სულიდან და გულიდან უნდა ამოხეთქოს რაღაცამ და გაჭედილია, ეს ისეთი მაგარი გრძნობააა!
თან ამასთან ერთად ჩემი თვითშეფასებაც აიწია ერთი ყველაზე მაგარი გოგოს წერილის მერე..
ჩემითავი შემივყარდა და ვიცი რომ მეც მაგარი გოგო ვარ! სუპერ გოგონა! და მე მაგრად ვითამაშებ!! ყველას დედასსს ვუტირებ და გავანადგურებ!
მოკლედ ეს მართლა პიკია!

ჩემმა დამ და მშბლებმა დაბადების დღეზე, რომელიც 15 სექტემბერს მაქვს, ლეპტოპი მაჩუქეს! თან ძალიან მაგარი!
რაღაც ბანძი, ძველი კომპიუტერი მქონდა და მთელი სიცოცხლე გამიმწარა! სამწუხაროდ მოკვდა .. მაინც ძალიან მიყვარდა და სულ ვეფერებოდი… ვწუხვარ, მაგრამ ახლით ჩავანაცვლე.
სულ მინდოდა ლეტოპი, ბავშვობინდან ვოცნებობდი! საწოლზე წამოგორებული ფილმს რო უყურებ ან ბლოგზე პოსტს წერ ❤ ეს ხო… უხხ!!
სახელი მოვიფიქრე! ჯესი ❤

აი ჩემი გოგოც:

პ.ს. გისურვებთ ასეთი ბედნიერები იყოთ თქვენც და აგისრულდეთ ოცნებები.
სიყვარულით, ოაოა.

2 thoughts on “ბედნიერება სახელად “ჯესი”

კომენტარის დატოვება

