გაიღიმე!

იყო ერთი გოგონა, რომელიც იყო ყველააზე საყვარელი ამ ქვეყნად! ლამაზიც, ზრდილობიანიც, ჭკვიანიც და მოკლედ იდიალური!
უყვარდა ყველას, პირველივე შემხვედრსაც კი.. ყველგან ტოვებდა თავის სითბოს კვალს, ბევრ ღიმილს და სიყვარულს…
გოგონას პრობლემებიც ჰქონდა და ეგონა რომ არაფერში უმართლებდა, მაგრამ მის კარგ ხასიათს ხელს ვერასდროს ვერაფერი უშლიდა! იმდენი სითბო იყო მასში..
გოგონას ვყავდი მე და მე მყავდა გოგონა.. ჩვენ თითქოს საუკუნეა ერთმანეთისთვის ვართ და აღაც კი ამხსოვს როდის დაიწყო ეს.. როდის შემიყვარდა პრიველად..
ეს ალბათ ბავშვობაში იყო, მაშინ როცა სიტყვა ‘სიყვარული’ არვიცოდი რას ნიშნავდა, მე ის მაინც ძალიან მიყვარდა..

და ასე დაიწყო ეს ყველაფერი:
ის – გადმოვიდა ახალ სახლში, ჩემს მეზობლად და იყო ძალიან მორცხვი.. ყავდა ბუნჩულა ძმა.
მე – ვიყავი ქაჯი და მაიტნერესებდა ყველა და ყვეალფერი.. რათქმაუნდა ვეცი ამ ახალ გოგონასაც და გამოვკითხე ყვეალფერი.. მეკეთა კიკინები და მეცვა ჯინსის ჟილეტი და შარვალი (როგორც გოგონა მეუბნება).. სამწუხაროდ მას რა ეცვა არვიცი, მაგრამ ბიჭურად ქონდა თმა მახსოვს..
პირველად ვითამაშეთ ერთად და აი იმ დღეს დაიწყო ყვეალფერი, მე და გოგონა გავხდით – ჩვენ!
არ მახსოვს იმ დღიდან დღემდე არცერთი წამი რომ არ მყვარებოდა მე ეს გოგონა, არ გამეღიმა მასზე გაფიქრებისას..
ჩვნე გავიზარდეთ, ერთად და არასდროს ცალ–ცალკე! ჩვენ ერთმანეთს ბევრი რამ ვასწავლეთ (მაგალითად გუშინ გეოგრაფია დავამხეცეთ ერთად) და შევავსეთ კიდეც..
ჩემი გოგონა ახლა მოწყენილია და მინდა ვუთხრა რომ გაიღიმოს! ყოველთვის გაიღიმოს და გაათბოს სხვები თავისი ღიმილით.. მერე რა რომ რკინები აქვს კბილებზე?! მაინც თვალის მომჭრელი ღიმილი აქვს.. ბავშვური და გულწრფელი..

გოგონას კი ერქვა ნი…. ))

(თუ გყავთ ასეთი მეგობრები, დამიჯერეთ ეს საკმარისია იმისთვის რომ სულ გაღიმებულებმა იაროთ!)

3 thoughts on “გაიღიმე!

კომენტარის დატოვება

