People Always Leave!

დილით ვახელ თვალებს და ვგრძნობ სრულ სიცარიელეს,
მერე ისევ ვხუჭავ და ვცდილობ დავიძინო, ძილი დავკარგო სიზმრებში და აღარ ვიგრძნო ეს..
მაგრამ ვინ გაცდის ძილს? ისევ ვახელ თავლებს და წამებში ვიაზრებ რამდენიმე რამეს ერთად..
უნდა ავდგე და წავიდე სკოლაში სადაც ვნახავ ადამიანებს, რომლებმაც დამამსხვრიეს (ბლად) და თავი უნდა მოვაჩვენო ყველას, თოთქოს არაფერი არ მჭირს.. ისევუნდა ავიფარო სახეზე ყალბი ღიმილი და იუმორის გრძნობა..

მერე ავდექი და ყავა დავლიე, მეგონა დიდი დრო მქონდა ზარის დარეკვამდე და არ ვჩქარობდი.. ბოლოს კი დამაგვიანდა..
გადავედი სკოლაში და.. ვერ მოვახერხე ძალიან მხიარულად ყოფნა.. როცა ვინმე მომიჯდებოდა გვერდით და ცდილობდა გამხიარულებას ან თუნდაც უბრალოდ მესაუბრებოდა მეც ვიღიმოდი და ვკისკისებდი…
მარტო დარჩებოდი თუ არა ჩამომტიროდა სახე და გაშტერებული სახით ვუყურებდი ერთ წერტილს.
გავიაზრე და მივხვდი რომ სრულიად მარტო ვარ.
მხოლოდ ერთი მეგობარი მყავს (კლასელი, ნათია) და ჩემთვის ახლა ყველაზე ახლო ადამიანი ბექაა :\ რადრო დადგა ვაი!
უკვე აღარც ვიხევ უკან და ყველას ვეუბნები რომ არ მჯერა მათი და არ ვენდობი, არც ის მაიტნერესებს მეჩხუბებიან, დამშორდებიან და ასე შემდეგ..
მაქვს შანსი არ ვიყო მარტო და შევურიგდე ჩემს ბიჭს მაგრამ არ მინდა.. არ შემიძლია მეზიზღებოდეს ყველა და მასაც არ ვუთხრა რამე ცუდი, მიუხედავად იმისა რომ ძალიან მიყვარს..
ჯობს სანამ არ გამივლის არ იყოს ჩემს გვერდით..

მოკლედ ვეღარ მოვითმინე ჩემს კლასელებთან და როცა ვტამაშობდით “მე არასოდეს” და ერთმა კლასელმა თქვა: “მე არასოდეს გადამიჭრია ვენებიო” მოვხარე თითი (ანუ მე კი მეთქი) და ვანახე შრამები… რეაქციას აღარ დავწერ )) გეტყვით რომ ძალიან მეტკინა მათი რეაქცია ))
გავაგრძელე (უკვე სხვებთან) თამაში და სიყვარულს შევეხეთ.. ბიჭმა: “მე არასდროს გავყვები ვინმეს ცოლად”.. არ მოვხარე თითი..ანუ არ ვაპირებ გათხოვებას და ბავშვებს მეთქი და იმ ბიჭის სახე უნდა გენახათ ))
მერე ისევ იმ ბიჭმა: “მე არ მინდა ბიჭთან სექსიო”
მე: არ მოვხარე თითი და ხმხმაღლა განვაცხადე! მეზიზღება ყველა ბიჭი და გოგოც და გულს მირევენთქო..
ბიჭმა ისევ გაოგნებული თველბით შემომხედა და მკითხა, ცხოველი ხარო? ((:
მოკლედ წარმოუდგენელია ნებისმიერი ჩემი ნაცნობისთვის ის რომ არ მინდა ბავშვი მყავდეს (იმიტომ რომ ცუდი დედა ვიქნები) და არც ქმარი მინდა და ოჯახური იდილია ))
ცხოვრებისგან უფრო მეტი და საიტნერესო რო მინდა..

***
მათემტიკის გაკვეთილი დაიწყო და სულ ბოლოში ვიჯექი, მარტო.. პირდაპირ ნათია ზის.. მანიშნა ხელით გადმოდიო..
მივედი ახლოს და მიყურებს მაცდური თვალებით.. მომკიდა ხელი და მეფერება თითებით, თან თვალებში ვუყურებთ ერთმანეთს.. ვაკოცო ლოყაზე, ემრე ტუჩთან ახლოს და მერე გავჩერდი..
გავიდეთ მეთქი და მაწავლებელმაც გაგვიშვა ერთად..
სადღაც ჯანდაბაში წავედით და ერთმანეთის პრიდაპირ დავდექით.. (ისევ თვალებში ვუყურებთ ერთმანეთს)
მოიწია ჩემსკენ და მეც გავიწიე.. კედელმა შემაჩერა და ის მთლიანად მომეკრო..
თმა გადამიწია და თავი მოწია ახლოს.. ტუჩებზე ვუყურებდით ერთმანეთს და ხან თველაბში,..
მოვიდა ახლოს ტუჩებით ჩემს ტუჩებთან და უკვე უნდა ეკოცნა..
უცებ აგვიტყდა ისტერიკული სიცილი და ჩავეხუტეთ ერთმანეთს..
არაფერი გამოგვივიდა ))) მომკიდა ხელი და დავბრუნდით კლასში )) (ლოლ)

მოკლედ ძალიანნ გაჭედილი მაქვსს!! არვიცი რა ვქნა და რაზე ვიფიქრო…
არც მიდნა რამეზე ფიქრიი და დალაგება..
ჯერ მომწონს ასეთი ჩემი თავი ❤
რომომბეზრდება მერე დავლაგდები ))

პ.ს. people always leave!

პ.პ.ს.

კომენტარის დატოვება

