პოსტი რომელიც იკბინება))

ოლივერ, გამარჯობა!

შენ ალბათ არ გიყვარს როცა რამე აგრესიულს ვწერ და ვუარყოფ ყველას და ყვეაფლერს.. პოსტი რათქმაუნდა მალევე გბეზრდება და არც კითხულობ ბოლომდე.. ეს იცი რატომ? შენ თავს ხედავ ჩემს პოსტებში და არგინდა სიმართლე გაიგო შენზე. სდღაც ძალიან ღმრად შენც იცი ეს ყვეაფლერი, მაგრამ რა საჭიროა აღიარება? ეს ხომ მხოლოდ მერე გახდება სინმადვილე)) ჰაჰა..
ისეთის გამო, როგორიც შენ ხარ მე არ გავჩერდები და მაინც დავწერ რაც მომინდება იმას და შენ შეგიძლია გაიქცე და დაემალო რელობას.. იყო ყალბიიი და მოგონილი!!! ყველაზე უსუსური და ბანალური მცდელობა გაექცე რეალობას.

დამიჯერე, კიდე ნორმალურად ვლაპარაკობ იმის მერე რაც მოხდა.
იმის მერე რაც ჩემთვის ყველაზე ძვირფასმა ადამიანებმა მატკინეს, იმედი გამიცრუეს და ასეთი თავისი ამაზრზენი ხასიათი დამანახეს!!
მრცხვენია საკუთარი თავისაც და მეზიზღება კიდეც!! რომ შევიყვარე ასეთი სუსტები.
რა? სიძლიერე იმაში გამოიხატება ვინმეს რომ მიატოვებ? ვინმეს რომ ატკენ და მერე ბოდიშს მოიხდი? მაშინ ძლიერები ვართ ყველა )) და ალბათ მეც..
პრობლემა ჩემშია, ეს მე.. ეს მე მოვინდომე ზედმეტი და მე მოვინდომე ვყოფილიაყვი ყველასთვის ერთადერთი.. რა არის ამაშ ცუდი? ისინი თუ იყვნენ ჩემთვის ერთადერთები და თან ისე რომ არც უთხოვიათ!?
არცერთმა არ ისურვა და მხოლოდ ერთ–ერთი ვიყავი.. ვეგუებოდი სულ და ისევ სულლ.. მაგრამ, ვეღარ მოვითმინე და ვარჩიე ან ყვეალფერი ან არაფერი..
ისევ ‘არაფერი’ შემხვდა რათქმაუნდა!
მე ბევრი არ მესმის.. მე საერთოდ არ მესმის ამ სამყაროს წესების.. ადამიანების არ მესმის მე.. სხვანაირი წესებით ვცხოვრობ და სხვანაირად ვმსჯელობ..
გონიათ რომ შეუგნებელი ვარ მერე..

თქვენმა ამაზრზენმა საქციელმა მაიძლა ყვეალფერი შემძულებოდა და აჰა!!
მე მეზიზღება ყველა მამაკაცი, რომელიც ქალს ეთაყვანება და მის გამო ყველაფერზე მიდის.. მე მძულს მამაკაცები, რომლებიც ცალმხრივი სიყვარულით იტანჯებიან და წუწუნით ინუგეშებენ თვას! მე მძლს ყველა მამაკაცი ვისაც ოდესმე ყვარებია ქალი!
მე მძულს ყველა ქალი რომელსაც კაცის მოსაპოვებლად ყვეაფლერი გაუკეთებია! მე მეზიზღება ქალი რომელიც ცალმხრივი სიყვარულით იტანჯება და ცრემლებით ასვლეებს საჭირო ოთახის კაფელს! მე მეზიზღაბა ყველა ქალი რომელიც ბედნიერი მამაკაცთან და თვლის რომ ცხოვრება მშვენიერია! მე მეზიზღება ყველა ქალი რომელსაც მამაკაცი როდესმე ყვარებია!!!
გული მერევა თქვენზე! ჩემზე უარესები ხართ თქვენ და ვერ ხედავთ..
რამდენი რაღაც მიტრიალებს თავში და ვერ ვამბობ, ვერ ვაყალიბებ!! ცოტაც და ავფეთქდები ალბათ.. არადა მე ყევაფელრი ვიცი თქვეზე და იცოდე! მე შენ გიცნობ ! მე ვიცი ყველა შენი ცუდი საქციელი)) რასაც აკეთებ ხოლმე ღამღამობით.. იცოდე მე შენ გიყურებ და ყველაფერს ვიმახსოვრებ :>

პ.ს. ქუჩაში თუ ვინმე მოგვარდათ და გთხლიშათ სახეში, არ გაგიკვირდეთ!! ეს მე ვიქნები )) ))

პ.პ.ს.

5 thoughts on “პოსტი რომელიც იკბინება))

კომენტარის დატოვება

