უჩვეულო ფორმაში..

ეძღვნება ჩემს საყვარელ ადამიანებს..

ისევ ჩემმა გადარეულმა დაქალმა დამირეკა (ნათიამ.. აი ის ფისოს რო მჩუქნის) და რაღაცეები მებოდიალა.. როგორ ხარო რაშვებიო. .გამიკვირდა არადა დღეს ვნახე :ს ხოომდა აიპოდები გავცვალოთო და ორშაბათამდე უნდა მოვიფიქრო)) ჩემი ჩინური ნაგავი თუ მაგის ეიფლის ორიგინალი~~
ჰოდა რაუნდა მეთქვა.. ძალიან კარგ ხასიათზე დამაყენა და გამომაფხიზლა.. ბოლო დროს ყვეაფლერი ძალიან კარგად მაქვს და ბედნიერი ვარ ;О
ძალიან არაკომფორტულად ვარ ხოლმე დეპრესიას მიჩვეული.. და ვეჩხუბები ხალხს ნუ მაბედნიერებთ მეთქი.. მერე ბოროტადაც ვერ ვხუმრობ და ჩემი იუმორის გრძნობა იჩაგრება (
ვერ ვტირი ხოლმე საათობით აბაზანაში რამე ბანალურ ფილმზე, მორიგ სიყვარულის გაცვეთილ ისტორიას რომ ეძღვენება.. ვეღარ დავდივარ ქუჩაში მოღუშული სახით და ვეღარ ვაშინებ გამვლელებს))
მოკლედ ძალიან უჩვეულო ფორმაში ვარ და ნელ–ნელა ვეჩვევი ასე ყოფნას..
ყველაზე მეტად კი მაინც ის მახარებს, რომ ვიღაცას დავუმტკიცე რაღაც! რომ ბედნიერი დასასრულებიც არსებობს (თუმცა ეს არაა დასასრული) და არ შეიძლება ყოველთვის ყევაფელრი საშნლად იყოს! ჰოდა მიიღე! მე კარგად ვარ და იმედი მაქვს შენც..
ჩემი ბედნიერების მიზეზი რამდენიმე ადამიანია.. განსაკუთრებით ერთი ❤ ჩემი ბიჭიი ))
ჩემი დაქალი ნიინი (ბევრს რო ლაპარაკობს ის) და ჩემი ბედნიერი თახვი (ნათია) კიდევვ ბევრი რაღაც მაბედნიერებს..
მოკლედ ძალიან უაზროდ ბედნეირი ვარ.. ყოველთვის ასე ვიყავი თითქმის და ყველაფერი მქონდა რაც ახლა მაქვს.. უბრალოდ ახლა უფრო დავაფასე.. ყველა (ჩემში) არსებული პორბლემა დავამარცხე და გაძლიერებულმა გადავწყვიტე ბედნიერი ვიყო! მოსაწყენია ასეთი ერთფეროვანი ცხოვრება და ბედნიერება მაგრამ ცოტახნით შევისვენებ და ვიქნები ბედნიერი ))

უბრალოდ მინდოდა რომ ეს დღე დამემახსოვრებინა..
მე – ყვეფალერით კმაყოფილი და მადლიერი.
მე – მხიარული და სავსე.
მე – ცოტა ნასვამი და ამდენი გამაყუჩებელისგან გაბრუებული))
მე – შენ მიყვარხარ ოლივერ!

One thought on “უჩვეულო ფორმაში..

  1. ცვლილებები?! | Mad World

კომენტარის დატოვება

