პოსტი ჩემზე?!

ჰომდაა, ჩემო ძვირფასო ოლივერ!
ახლა ვაპირებდი რამის ჩაწერას ჩემს დღიურში რომელიც მივატოვე ცივ და ბნელ ადგილას (ჩემს საიდუმლო სამალავში ანუ) და აღარ ვაწუხებ ჩემი ფიქრებით.
ვაპირებდი, მაგრამ მე როგორც სუპერზარმაცმა გადავწყვიტე არ წავსულიაყვი შორს და შენთვის მომეწერა.
მმმმმ.. საინტერესოა რას ჩავწერდი ნეტა იმ დღიურში ;|
ა ჰო ჰო ჩემს მეგობარზე მოვუყვებოდი რომელმაც ძალიან გამაბრაზა და მანერვიულა, მაგრამ მეზარება მაგაზე ბოდიალი იმიტორო სერიოზული არაფერი ყოფილა (თურმე) და თან თუ წაიკითხა… ჰჰ სახეს ამახევს.
ჰოდა ჩემო ოლივერ! რაზე გელაპრაკო ? რა გაიტნერესებს?
მოდი ჩემზე მოგიყვები რამეს. შენ ხომ ჯერ მე არ მიცნობ..
მე ვარ ნათია. (გვარი რა საჭიროა)
მე ვსუნთქვა, დავდივარ და ვარსებობ.
ვარ 16 წლის, მაგრამ მინდა ავღნიშნო რომ ჭკუა ხან 2 წლის ბავშვის მაქვს ხან 102 ის.. (უმეტესად 2 ის.. ხანდახან 4 ისაც (მიღწევა) )
სიგიჟემდე მიყვარს მწვანე ფერი, მიყვარს სეერიალები (ბრაზილიურები და ველური კატები, არა!) მიყვარს მუსიკა და მიყვარს მჟავე კიტრი!
ბედნიერებისთვის მჭირდება ძალიან ცოტა :ს ლეპტოპი და ფოტოაპარატი.. ვინც მჭირდება ის უკვე მყავს და… 😛
ბევრი ლაპარაკი არ მიყვარს და ეხლა ‘ავსხნი’ რატომაც.
დაქალი მყავს რომელიც უუუზომოდ ბევრს ლაპარაკობს… ააიაიაი არ ჩერდება!! მე და ეს გოგონა სულ ერთად ვართ დღე და ღამე, ამიტომ გადავეჩვიე ლაპარაკს.. არ მაცდის ხოლმე უბრალოდ.. თუ სადმე მაგის გარეშე ვარ იქ მე ვერ მაჩერებენ ხოლმე :ხამი:
ა ჰო ისე ეს დაქალი ჩემთვის ყველაფერია ❤ ძალიან მიყვარს ❤
მოკლედ ოლივერ არამგონია ეს ყველაფერი გაიტნერესებდეს მაგრამ მე მაინც დავწერ. შენ თუ გინდა გადი. (ჰ)
ცხოველები მიყვარს ძალიან.. ბევრ ადამიანზე მეტადაც კი! საკუთარი შინაური ცხოველი არ მყავს თორე ისე მეყვარებოდა როგორც ჩემი დაქალი.. მალე მეყოლება (იმედია) ფისო ❤ რომელსაც არვიცი რა დავარქვა (ბიჭია) და თუ დამეხმარები მოფიქრებაში, მადლობელი დაგრჩები, ოლივერ ❤
მოკლედ მეზარება ბეჭვდაც და წავალ მე ჯობს. ხანდახან სუნთქვაც მეზარება ხოლმე, რაიყო?! რაღაც რო მაწუხებს მერე სხვა გზა არ მაქვს ხოლმე.. : (

აი შენ ამას დაგიტოვებ :

Память уже не жалит, мысли не бьют по рукам
Я тебя провожаю к другим берегам, берегам
Ты – перелётная птица, счастья ищешь в пути
Приходишь чтобы проститься и снова уйти, снова уйти.

Летний дождь, летний дождь начался сегодня рано
Летний дождь, летний дождь моей души он моет рану
Мы погрустим с ним вдвоём у слепого окна.

Летний дождь, летний дождь шепчет мне легко и просто
Что придёшь, ты придёшь, ты придёшь, но будет поздно
Несвоевременность – вечная драма, где есть он и она

Ты перестанешь мне сниться скоро совсем, а потом
Новой мечтой озариться остывший наш дом
Что от любви любви не ищут ты с годами поймёшь
Ну а сейчас ты слышишь и тебя не вернёшь, не вернёшь.

Летний дождь, летний дождь начался сегодня рано
Летний дождь, летний дождь моей души он моет рану
Мы погрустим с ним вдвоём у слепого окна.

Летний дождь, летний дождь шепчет мне легко и просто
Что придёшь, ты придёшь, ты придёшь, но будет поздно
Несвоевременность – вечная драма, где есть он и она.

(Текст песни Бумбокс – Летний дождь)

7 thoughts on “პოსტი ჩემზე?!

  1. “ვარ 16 წლის, მაგრამ მინდა ავღნიშნო რომ ჭკუა ხან 2 წლის ბავშვის მაქვს ხან 102 ის.”

    მე – 21 წლის, მაგრამ მინდა ავღნიშნო რომ ჭკუა ხან 2 წლის ბავშვის მაქვს ხან 102 ის.

  2. მომწონს აქაურობა..
    უფრო მეტად ის, რომ ლაღად წერ და დაბრკოლებების გადალახვა არ მიწევს კითხვის დროს..
    კარგ სურათებსაც დებ, რომელსაც საკმაოდ დიდი მნიშჳნელობა აქვს, როგორი განწყობით წაიკითხავ..
    მოკლედ, ყოჩაღ.
    ვაპირებ დღეს თუ არა, ხვალ მაინც წავიკითხო ყველა შენი პოსტი ბოლომდე . ^^

კომენტარის დატოვება

